ik wou niet zo vroeg wakker worden

'Mama, ik wou niet zo vroeg wakker worden' Dit waren Ziggy's eerste woorden nadat Tanja hem om 03:30 in de ochtend had wakker gemaakt.

Alles ingepakt. Dag van vertrek. Nog even m'n buurman bedanken voor een onvergetelijke vrijgezelle en daar gingen we. Opweg naar schiphol om vervolgens met het slaap nog in onze ogen op schiphol aan te komen. Django was nog niet helemaal wakker en liet alles rustig over zich heen komen. Ziggy in alle staten omdat we dan nu eindelijk op reis gingen. De reis waar hij ons al een jaar over had horen praten.

Alles leek volgens planning te verlopen tot dat we bij de incheck balie aankwamen. Na eerst alle terminals te hebben doorkruist kwamen we aan bij de balie van Britisch Airways. Ik vond het al raar deze maatschappij zo ver zat weg gestopt, maar na het inchecken begrijp ik heel goed waarom. Nou heb ik het niet echt op Engeland. Mensen zijn lelijk, schreeuwen nog harder dan Nederlanders, zijn te traditioneel en het regend er altijd.

De vrouw achter de balie spande de kroon, was totaal niet behulpzaam, was ongeintereseerd en was echt te lelijk. Ik bespaar jullie de details, maar het inchecken ging niet echt bepaald soepeltjes. Heeft naar schatting denk ik kleine 3 kwartier geduurd.

In alle staten door de douane en de toon was gezet.

In tegenstelling tot het inchecken ging het vliegen zeer goed. Ziggy en Django hebben zich echt heel goed gedragen. Vanwege de storm in en rond Europa zijn we ongeveer via de noordpool richting LA gevlogen. Kwam geen eind aan. Toen we aankwamen riep de captain om dat zelfs hij er nog nooit zo lang over gedaan had.

Douane ging verder allemaal goed. Auto huren ging ook allemaal goed. Ziggy heeft de auto mogen uitkiezen. Zelf had ik een Grand Cherokee gereserveerd, maar mijn lieve zoon koos liever een hyundai boven zo'n Cherokee. Nooit gedacht ooit de trotse bestuurder van een Japanner te mogen zijn.

Ik gaf gas en zowel Ziggy als Django lagen in een coma. Niet gek na maar 2 uur slaap op zo'n lange vlucht. Hotel vonden we gelukkig snel. Jongens in bed. En daar liggen we dan. In LA. Met z'n 4tjes. Kleine jetlag. Ziggy nu al 2 ochtende om half 4 aan mijn bed. 'papa, ik heb honger'. 3 keer raden wat mijn antwoord was. 'Ziggy, ik wou niet zo vroeg wakker worden'.

Reacties

Reacties

Natascha

Ref: Vanwege de storm in en rond Europa zijn we ongeveer via de noordpool richting LA gevlogen.

Zijn jullie onderweg niet toevallig ook nog de Kerstman tegen gekomen :).

marion

Fijn dat jullie er zijn en alles goed is gegaan. Foto van auto komt zeker nog? Las ook iets over fietsen??Kom maar op met je volgende verhaal..... (Leuk!) dikke X

Florine

Leuke verhalen, keep us posted!! Dikke kus

Evaaaaah

Ben niet heel erg van de reisverslagen, maar je schrijft erg leuk.. zeker weer zo'n talent van je... Dit blog blijf ik volgen.... slaap lekker (uit) allemaal.
xx Eva

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!