rust, regelmaat en rijnheid.

5 Dagen L.A. en het lijkt of we al weken weg zijn. Een lijst met things to do arround LA uit tanja haar nu al tot bijbel gepromoveerde lonely planet en gaan. Ik ervaar het 24 uur samen zijn met mijn aanstaande en mijn 2 zoons heel anders als thuis. Tanja vindt dat ik me niet moet aanstellen, maar het leven gaat gewoon heel anders en daar moet ik een beetje aan wennen. Niks ernstigs of zo. Tanja moet trouwens ook een beetje wennen, al zal ze dat niet snel zelf toegeven. De hele god ganze dag is ze van alles kwijt en geeft mij daar de schuld van. Heerlijk zo'n vrouw.

Rust, regelmaat en rijnheid hebben wij in onze opvoeding hoog in het vaandel staan. Iets wat ons aardig afgaat, al zeg ik het zelf. Hier ziet de rust, regelmaat en reinheid voor de jongens er als volgt uit. Regelmaat is opstaan om 4 uur 's nachts om vervolgens om 8 's vavonds helemaal uitgeteld zonder de tanden gepoetst te hebben weer in bed gelegd te worden . Rust krijgen ze op de achterbank van onze mooie Hyundai terwijl wij L.A. en omstreken door crossen. De jongens moeten per slot van rekening weer om 8 uur op bed liggen.... En rijnheid door het ontbijten van perpernoten, lunchen van hamburgers en avondeten van niks. Niet omdat ze niks krijgen. Ze willen gewoon niks.

Maar ja, dit hebben wij over om L.A. in die 5 dagen te zien. Fietsen op de boulevard van Venice Beach, Dag naar Disney land. Eten op farmers market. Slenteren over hollywood boulevard. Winkelen op Melrose Avenue. Geen aanrader met kinderen wel leuk om te doen. Winkelen met kinderen zowiezo geen aanrader. Maar wij dachten dat dit niet gold in LA. Huizen kijken in Beverly hills. Eten aan de haven van Marina del rey, Een winkel proberen te vinden in Down town LA. Mensen bekijken op rodeo drive. We hebben echt alles netjes gedaan wat tanja's lonely planet ons opdroeg te doen.

Nu zitten we in Santa Barbara na een prachtige autorit over de pacific coast highway 1. We zijn opweg naar San Fransisco. Tanja heeft een aantal stops gepland uit haar bijbel. Ik dacht dat Santa Barbara zo'n gehucht was voor type golden girl. Niets voor zo'n jong en hip gezin als wij, maar niets is minder waar. Wat is het hier tof. Heerlijk geslenterd door down town santa barbara. en gezellig gegeten met z'n 2tjes. Jongens waren er wel bij, maar wilden dus niks.

Goeie keuze om hier te stoppen. Goed gedaan schat. Heerlijk zo'n vrouw.

Heb een aantal foto's die ik graag met jullie wil delen. Maar vraag nog even geduld. Ben er mee bezig.

Reacties

Reacties

Natascha

Rust & regelmaat....tja iets wat ook nog niet in mijn leventje voor komt ....wel zo handig. Tanja's bijbel...ha ha, wanneer gaat jouw bijbel open en gaat Tanja rijden? (grapje hoor Tanja) Maar je weet niet..verandering doet soms wonderen in je leven :).

Verder geniet jullie dagen wat allemaal op je pad komt...niet iedereen heeft zoveel geluk toch?

Monique

Geniet lieverds! Heerlijk herkenbaar verhaal! XX Uit Dordrecht

Liesbeth

De jongens hebben het goed begrepen, ontbijt als een keizer, lunch als een koning en diner als een bedelaar!Rijden jullie over de PCH naar San Francisco? Zo mooi. Doe ook Montherey aan en het Aquarium aldaar.
Liefs, Liesbeth

Eva

Toch even ontfutselen hoe ze dat doen die jongens... 'Niets Willen'... Ik wil heel de tijd van alles en vooral carbs...
Laat je nog even weten hoe dat 'niets willen' precies werkt? We hebben in principe ook alles al, dus het sluit wel keurig aan bij ieder willekeurige zweeffilosofie...

het regent hier

Desiree van Wel

Hee Tanja en mannen, Wat schrijven jullie leuk over jullie belevenissen zeg. Jullie kunnen later altijd nog een boek schrijven over jullie reis. Wij hebben alweer 8 jaar geleden dezelfde reis gemaakt met een camper. Is super. Noah was pas 4 jaar maar praat er nog steeds over, dus denk niet dat de kleine mannen er niets van meekrijgen. Hebben ze een leven lang wat aan.

Nog heel veel plezier en rij voorzichtig. groetjes uit een herfstachtig holland

Alison

WAT een heerlijke verhalen!! En zooooo lief dat je Ziggy de auto uit liet kiezen! Te gek Daan!

Dikke knuffel voor jullie!!

mariondeleuw@hotmail.com

Als je dan op zondagochtend wakker wordt van het hagel getik tegen je raam dan is het heerlijk om achter mijn L-T te zitten en jullie verhaal te lezen. Dikke kus van Luna en mij X

Rein Langeveld

Dikke knuffels voor Jullie, bedankt voor de sharing. Heerlijke family !!!!
kusjes uit Den Haag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!