carson city

Vanuit Santa Barbara richting San Francisco. Heerlijke tocht. Zijn blijven overnachten in een klein dorpje onderweg waar Tanja een heuse rondleiding heeft genomen in het Hearst Castle. Aangezien de jongens misschien nog iet wat te jong waren voor zo'n rondleiding, heb ik ze maar mee genomen naar de elephant seals. Een paar reuze zeehonden op een strand vlak bij het kasteel. Geen reet aan, maar de jongens vonden het geweldig.

Ik was het adres van het hotel in San francisco waar we naar toe moesten vergeten op te schrijven. En om geen stress in de auto te creeeren deed ik heel stoer en reed vol verzekerd richting San Francisco. Ik wist natuurlijk wel even hoe we bij dat hotel moesten komen. Totaal de verkeerde buurd terecht gekomen. Ziggy en Django stervend van de honger op de achterbank van onze hyundai en het werd al donker, Tanja hield zich goed maar ik voelde haar uitbarsting elk moment komen. Maar saved bij de bell. Hotel gevonden. 2 nachten San Francisco.

Volgende dag heerlijk door Down Town San Francisco rond geslenterd. Alcatraz bezocht. Fantastisch gegeten in China town. En ja, zelfs de jongens aten mee. (Eva, iets wat ze eerst dus niet wilde.....). Jammer dat we de daarop volgende dag alweer uit San Francisco weg moesten.

Voor de gene die mij nog niet zo goed kennen. Ik ben het resultaat van een misschien 3 minuten of minder durende liefdes scene die zich 30 Jaar geleden In LA heefd afgespeeld. Ik heb hier dus allerlij familie zitten die ik nu pas begin te leren kennen. Pas 5 jaar geleden mijn vader ontmoet. Nu opweg naar mijn opa in Carson City. Kan heel kort zijn over Carson City. De weg hier naar toe was schitterend. Door bergpassen van hoger dan 2 km. Maar bij aankomst in Carson City kwam ik erachter dat het hier bijna net zo lelijk is als dat Engelse meisje bij de incheck balie van Britisch Airwas op Schiphol. Tanja vind dat ik me weer eens niet zo moet aanstellen en vind het qua lelijkheid hier wel mee vallen. Maar wat is het leuk om bij m'n opa te zijn en hem beter te leren kennen. Foto's van m'n voorouders. Familie verhalen. Heel bijzonder allemaal.

Om dit verhaal niet al te lang te maken wil ik graag even af sluiten met wat feitjes. Dit om jullie een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van wat er allemaal naast de reisdingetjes binnen onze familie zich afspeeld. Ziggy heeft dus nu officieel ondekt hoe leuk het is om Django te pesten. Django zit op het moment in de 'ik stort me ter aarde en blijf net zo lang gillen tot dat ik me zin krijg' fase. best schattig. Tanja heeft er een traditie van gemaakt om in elk hotel waar we verblijven een wc te laten overstromen. En wie krijgt daar weer de schuld van?? Django praat steeds beter. Ziggy al dank je wel in het Engels kan zeggen. Tanja zich vandaag speciaal voor mij als een cowgirl heeft verkleed in Virginia City.Een authentiek western stadje hier in de bergen M'n opa een midget golf baan in zijn tuin heeft. 4 holes, maar toch. Wie kan dat nou zeggen. En ik, ik ben al weer bijna net zo dik als een Amerikaan en heb mijn dikke reet en tietjes weer terug.

Liesbeth, bedankt voor de extra foto ruimte. Dus Speciaal voor jou wat extra fototjes....

Reacties

Reacties

nellvanderboor@drechtwerk.nl

hallo wat een leuk verhaal ik kijker naar uit om het volgende verslag te lezen.. jij kan mij niet daan maar vraag maar aan tanja wie ik ben... het ga jullie goed en nog heel veel plezier geniet er van gr. nell

Alison

Jaaaaa Liesbeth bedankt voor de extra fotoruimte want ik heb er ook weer heeeeeerlijk van genoten!!! X

Marlous

Hi Daan, Tanja, Ziggy & Django,

In het Haagse zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren, maar vind jullie verhalen helemaal leuk en zal ze blijven volgen. Echt gaaf! Ik zeg maar zo geniet, geniet en GENIET! x

Natascha

Jullie maken veel mee in korte tijd. Leuk om dit allemaal te lezen.

Grtjs uit Den Haag

Dinky

Hoi Daan, wat leuk zeg, jullie reisverslag. Tof dat je je opa ontmoet hebt en dat het een leuke man is! Ga nu de foto's bekijken. Liefs, Dinky

Daphne

Wat een reis is het nu al! Heerlijk om al jullie verhalen te lezen Liefsxxxxx

Masja

Hi,
Eindelijk op deze site gekeken, wat geweldig leuk om dat zo bij te houden voor de achterblijvers, hoe jullie reis vordert.
Jammer dat het bellen weer eens niet lukte, heb daar de gebruikelijke smoes weer voor, druk, druk, druk.
Lekker afgezaagd dus.
Wat een avontuur zijn jullie aan het beleven zeg, wauw!
Echt hardstikke stoer. Ben super trots, jullie doen het echt geweldig.
Heel veel geluk verder, echt tof om zo mee te 'reizen'.
Dikke knuf voor allemaal
Masja

Rein Langeveld

Hahhaaaaaaaaahahahahah!!

Liesbeth

Graag gedaan, ik hoop dat er meer volgen. Leuk om te lezen dat jullie ongeveer dezelfde dingen doen op weg en in San Francisco als wij een jaar of 10 geleden! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!