Bedankt!

Terwijl jullie waarschijnlijk druk bezig zijn met kerst inkopen, voorbereiden van etentjes, bedenken waar je oud en nieuw gaat vieren, of te wel de kerst blues, rijden wij nog steeds rond in onze hyundai . De o zo beroemde kerst stress gaat dit jaar tot op hede totaal aan ons voorbij. Auto doet het erg goed. Al meer dan 3000 km erop zitten. En dat met 2 kinderen. Voor de ouders die dit ooit nog eens gaan proberen, 2 tips.Tip 1: een cd van Dirk Scheele. En tip 2: een cd van Dirk Scheele. Nee Dirk is geen familie van me. Maar deze CD moet elke ouder gewoon in de auto hebben. Vooral tijdens de wat langere autozit.

Tijd gaat zo verschikkelijk snel. We zijn afgelopen maandag bij mijn opa vertrokken.Op weg naar het yosemitee park (uitgesproken als jo-sem-it-tea). Meters hoge watervallen. Sprookjes achtige bossen. En vooral de thuis basis van de suber boom Sequoia. Een bos vol met soms wel meer dan 2000 jaar oude bomen. Doordat we onderweg iets te lang zijn blijven hangen in een ghost town kwamen iets wat later in het park aan. Moesten daar overnachten. Vanwege ons budget zijn we met -10 in een klein tentje op palen tussen de beren terecht gekomen. Er was een soort verwarming. Deze moest zo hard werken om het warm te houden dat ik de hele nacht geen oog dicht heb gedaan vanwege het geluid van de blower.. Maar we hadden een bed.

Volgende stop was Death Valley. Heb ik eigenlijk geen woorden voor. Hier moet je geweest zijn. Wat een verschikkelijke mooie plek op aarde. We hebben ook hier weer overnacht en zijn om de zonsopgang te kunnen zien extra vroeg opgestaan. Fantastisch. Ijskoud. Kinderen hebben de hele sunset gejammerd, maar de ouders vonden het geweldig. Je kan hier dagen rond rijden, maar wij moesten weer door. Las Vegas volgende stop.

Eenmaal op de Las Vegas Boulevard aangekomen mocht Ziggy weer eens iets uitkiezen. Hij had mij dus al de Cherokee door m'n neus geboord... Het werd hotel Circus Circus. Naam zegt het al. Achtbanen in het hotel, circus acts, kermis in de foyer. Wat een circus. Voor Tan en mij niks te beleven. Zelf had ik voor de Bellagio gekozen... Las Vegas met kinderen is eigenlijk niet leuk. Wisten we stiekem al. Maar we kwamen er toch langs. Heb nog even, toen Tanja al sliep, gedacht om ons hele reis budget op rood in te zetten. Heb me gelukkig bedacht. Wou Las Vegas niet ellendiger maken dan dat het al was. En had nog een trouwerij in de planning staan.

Nu zitten we in Kingsman en rijden morgen onze laatse dag van de roadtrip. Vandaag bij de grand canyon geweest. We hebben voor belachelijk te veel geld over de skywalk gelopen. Een brug met een vloer van glas boven een klif van 1,2 km hoog. Was een klein beetje eng. Morgen komen bij mijn vader aan. Waar we dus de kerst en nieuwjaars blues in gaan. Nog enger. Ben heel benieuwd hoe dat bij mijn vader zal gaan. Ken die man amper. En dan 8 dagen bij hem in huis. Bij mijn opa was het in ieder geval heel fijn. We voelden ons enorm welkom. Ben heel dankbaar dat ik nog de mogelijkheid heb gehad om met mijn opa wat tijd door te brengen.

Dan wil graag deze keer afsluiten met een bedankje aan jullie allemaal. Vindt het heel leuk om al jullie reacties te krijgen en te zien hoe iedereen met ons mee leeft. Zelf ben ik nooit zo van het lezen van die eindeloze reis verslagren als deze. Daarom probeer ik het zo beknopt mogenlijk te houden. Maar er gebeurd zo veel. Moeilijk om dit allemaal zo kort mogelijk op te schrijven.

Iedereen namens ons hele fijne kerstdagen, maak er feestje van, een spannende jaarwisseling en de beste wensen voor 2012....

Reacties

Reacties

Ninette

Lieve Tan (en Daan, Ziggy en Django natuurlijk, door al die verhalen komen jullie voor mij tot leven ?), Ik volg jullie avontuur op de voet! Wat een leuke verhalen! Ben steeds weer blij als ik een berichtje krijg dat er een nieuw reisverslag klaar staat.
De kerst-stress heeft hier idd toegeslagen, koelkast vol, portemonnee leeg, help wat moet ik aan, maar lijkt mij peanuts vergeleken met aanschuiven bij je zga onbekende pa!!
Ik wens jullie heel fijne dagen met veel plezier, liefde en warmte.
En ik kijk alweer uit naar het volgende verslag!

Liefs, Ninette

Iris

lieve fam, wij wensen jullie heel fijne "amerikaanse " kerstdagen. dit ook namens oma. lots of hugs XX

Fleur

Jullie ook een hele fijne kerst en alvast een gelukkig nieuw jaar!! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!! xxx Fleur

mariondeleuw@hotmail.com

Heerlijk allemaal! Had jullie verhaal eigenlijk willen bewaren voor een sombere zondagochtend maar kon toch niet wachten, die foto's dan nu ook maar meteen!Hier missen jullie niets hoor, stress in de AH, geld vliegt je knip uit, hard werken, iedere dag een kater en als klap op de vuurpijl REGEN... Kom aub snel door met je volgende verhaal. Dikke KUS X

Astrid

Wat een mooie foto's! Echt mooie natuur daar zeg.
Moet ik duidelijk ook een keer heen als ik het zo zie, maar dan liever in de zomer:)
Heel veel plezier bij je vader!
Kus aan jullie
As

Deef

Hele fijne feestdagen, toppers. Maar dat komt wel goed als ik zo al die verhalen lees.


Much plesures
Donzige Deef

nellvanderboor@drechtwerk.nl

Zo wat kan die man een goed verhaal neer zetten, fijn om te lezen, en wat is het daar mooi. en het zal best wel lukken bij je vader.zeker met tan naast je zij.
En natuurlijk wens ik jullie met zijn 4 een fantasties 2012 toe xxxx

Eva

Ik heb even gecheckt... het was 'zwart' geworden. Niets mis met de innerlijke radar dus...

En ik zeg: "wie leukt schrijft... die blijft..."

In de laatste uren van dit jaar zeg ik, bless you all en geniet geniet geniet geniet from every little moment. Happy NY!!!!

Alison

Lieverds!! Wat een heerlijk verhaal weer!! En de foto's zijn prachtig!! Ik ben net terug van een heerlijke week in Belgie en ga me zo voorbereiden op de laatste avond van 2011! Ik wens jullie een mega fijne jaarwisseling toe en veel nieuwe mooie avonturen in 2012!! Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien in Bangkok!! Veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!