Smetvrees (gecensureerd)

We beginnen alles een beetje belachelijk te vinden hier en Ziggy wil niet meer naar de bergen kijken. Tijd om te gaan dus. Niet alleen bij m'n vader. Maar ook de USA. Klaar voor New Zeeland. Eerst nog even een paar dagen Palm Springs bij m'n tante. Palm Springs. Klinkt als een exotisch oord maar dat zou je niet echt bepaald zo kunnen noemen. Een paar palm bomen gepland in de woestijn. Niet meer niet minder.

Nell bedankt voor de 200 extra foto's. Denk dat we voorlopig wel genoeg foto ruimte hebben nu. Dus mensen stop met doneren! Mochten we geen ruimte meer hebben laat ik dit zeker weten. En mochten jullie perse willen doneren steun dan een kindsoldaat in Afrika en stuur een wapen.

Hoe smetvrees (ongecensureed) verder afloopt stuur dan een email naar daangraaggedaan@gmail.com

Vermeld duidelijk wie je bent en ik mail je het vervolg.

marion

Beetje dooie boel daar in death valley, begrijp wel dat ziggy geen berg meer kan zien. Time to move!

laurence

ik zoek jullie smetvrees verhaal met rebecca maar kan het niet vinden???? die handdoeken, je weet wel, liefs, lor en rebecca